Zaloguj się
Galeria NSU
Zaawansowane szukanie

Zdjęcie przypadkowe

NSU 301T z 1929 roku.

NSU 301T z 1929 roku.

Data: 30.11.1999 Ilość wyświetleń: 301

Ostatnie komentarze

Oglądasz stronę 1 z 242
Następna stronaOstatnia strona
Malunek ojca1

znak firmowy NSU

Na większości pojazdów znak NSU albo jest:
- tylko napis NSU na jednolitym tle
- znak NSU na 2 kolorach
- no i w końcu znalazłem taki jak jest u mnie!!!
Który jest "bardziej" Nsowski???
pozdrawiam
Maciej

Przesłany przez Maciej w sob, 8 paź 2022, 18:12:49

IMG_20220817_134111

Tlok - jaki wymiar / srednica ?

Czesc, tak wygladaja na ogol tloki od 'Warszawa / Zuk - Nysa', itp., bo maja wlasnie po 4 pierscienie i jezeli ma srednice ok. 82 mm - to bedzie taki tlok, stosowany najczesciej w 500 - tkach NSU [ w 'Kaloszu 501 TS' takze ]. Pozdrawiam.

Przesłany przez Enesiak w nie, 2 paź 2022, 10:50:45

nsu501_foto

Ten '501 OSL' - to jest 'akuartnie 351 OSL z roku 1938, widac dosc duza 'szczeline' przy przednim mocowaniu silnika / pomiedzy rama - a karterem...

Przesłany przez Enesiak w pią, 5 sie 2022, 18:36:44

20220131_154906

Mocowanie dzwigni hamulca noznego.

Tutaj widac [ no prawie widac, bo 'z gory / po skosie' ], jak uproszczone zostalo 'na max-a' to osadzenie dzwigni hamulca noznego w tej ramie, w porownaniu do starszych ram i ram 'S-OS' z tego samego okresu..: we wszystkich 'duzych' NSU - jest to poprzeczna rurka / lutowana na odkuwkach dod dolnych podciagow ramy. Zas tutaj, no wlasnie - 'prawie widac', ze jest to 'oczko' dosc prostej konstrukcji, wprawdzie nie 'samoroba', ale prawie tak wyglada, no chyba jest fabryczne ?
Tylko nie moge sie 'przekonac' do tej poprzecznej rurki - wstawionej pomiedzy dolne odciagi i bez zadnych odkuwek...

Przesłany przez Enesiak w wto, 8 lut 2022, 22:29:36

Numer silnika.

Numery 'wtorne' - 'wojenne'...

Wszystkie 'znaki' jednak wskazuja, ze jest to 'przejsciowka - skladak', bo kazda czesc silnika z innego rocznika : blok 1937/39, cylinder 1936, glowica - 1937 na bloku - 'numery wtorne - wojenne', na ramie - to samo...To raczej taka 'przejsciowka powojenna' - jak komus rozpadl sie cylinder lub glowica w zestawie 'aluminiowym' i zastosowal te same czesci od starszego 'zeliwniaka'...

Przesłany przez Enesiak w śro, 27 maj 2020, 02:20:46

NSU 601 OSL 1938r - Cmegorz

tylne kolo - zamiana

Czesc, moge miec tylne kolo NSU 351/ 501 do remontu - w zamian za to, ktore jest z tylu zamontowane w motocyklu ze zdjec. Pozdr.

Przesłany przez Enesiak w pon, 17 lut 2020, 18:03:29

nsu 501 i 251

Szkoda, że nie zdjęliśmy tego sznurka.
Świetna fotka Piotr, nie mam jej.
Pozdrawiam Art

Przesłany przez Artur w pon, 2 gru 2019, 22:43:38

P1010556

'siadnieta' sprezyna trapezu...

Wszystko wskazuje niestety, ze silnik nieobciazonego motocykla, stojacego tylko na kolach - jest nizej od fabrycznego polozenia nawet ok. 5-6cm - wahacze trapezu bardzo skosnie 'opadaja' do tylu, a na rycinach i zdjeciach z instrukcji 501 OSL - sa w polozeniu poziomym...

Przesłany przez Enesiak w sob, 16 lis 2019, 21:45:42

IMG_6627

tylko NSU przetrwało siłę czasu... most już rudy zżera

Przesłany przez janusz w śro, 6 lis 2019, 20:22:43

IMG_6638

też ok ale ta bariera psuje efekt... a i kask- a Ryśku pisałeś żeby nie było dodatków;-)

Przesłany przez janusz w śro, 6 lis 2019, 20:20:48

Powered by Gallery v2.3