NSU ZDL 201
NSU ZDL 201
Zgodnie z zapowiedzią w powitalni prezentuję motocykl w całej krasie. Docelowo na przyszły rok chciałbym zrobić mechanikę i instalację
tak aby motocyklem można było jeździć (niestety IŻ 49 jedyny jeszcze niewyremontowany w mojej małej kolekcji był pierwszy w kolejce) a w przyszłym roku w zimie zająć się stroną estetyczną modelu.
Jako że jestem zielony z tematu NSU proszę o wskazówki gdzie szukać prostych części typu uszczelki, gumy itp. No i oczywiście punktujcie koledzy co jest nieoryginalne w tym modelu ( tak jak wspominałem na pewno reflektor przód, brak puszki prądów ( cewka na ramie jest co prawda boscha ) no i nie wiem co z kierownicą bo wydaje mi się że klamki były odwrotnie, aczkolwiek widziałem kilka zdjęć z takimi klamkami więc nie wiem. Proszę w tym temacie o pomoc fanów marki.
tak aby motocyklem można było jeździć (niestety IŻ 49 jedyny jeszcze niewyremontowany w mojej małej kolekcji był pierwszy w kolejce) a w przyszłym roku w zimie zająć się stroną estetyczną modelu.
Jako że jestem zielony z tematu NSU proszę o wskazówki gdzie szukać prostych części typu uszczelki, gumy itp. No i oczywiście punktujcie koledzy co jest nieoryginalne w tym modelu ( tak jak wspominałem na pewno reflektor przód, brak puszki prądów ( cewka na ramie jest co prawda boscha ) no i nie wiem co z kierownicą bo wydaje mi się że klamki były odwrotnie, aczkolwiek widziałem kilka zdjęć z takimi klamkami więc nie wiem. Proszę w tym temacie o pomoc fanów marki.
NSU 201 ZDL 34,
Re: NSU ZDL 201
Jaki masz nr ramy i jaki rocznik jeżeli to nie tajemnica. Kolega tu chce wiedzieć do co kapy silnika jaka powinna być w jego sprzęcie.
Pozdrawiam
Maniek
Pozdrawiam
Maniek
Przepiekny jest mam nadzieje ze nie bedziesz go restaurowac
w zalaczniku jest nr ramy mojego ns-a