NSU-Riders NSU-Riders
  • Startseite
  • Marke
  • Modelle
    • Erste Modelle (1901-1918)
    • Vorkriegs- und Kriegsmodelle (1918-1945)
      • Motosulm
      • Quick / Pony 100
      • 175/201/251 Z
      • 201 ZD PONY-BLOCK / ZDB
      • 201 OSL serie II
      • 201/251 OS/OSL und 351 OT
      • 351/501 OS/OSL, 351 OS WH
    • Nachkriegsmodelle (1945-1966)
      • Fox / Superfox
      • Quick
      • Lux / Superlux 201 ZB
      • 251 OSB Max
      • 351/501 OS-T Konsul
  • Ereignisse
    • Treffen und Rallyes historischer Motorräder
    • Messen, Ausstellungen, Austausch
    • Ereignisse GalerieEreignisse Galerie
  • Technik
    • Motor
    • Körper
    • Einstellungen, Anpassungen
    • Kraftstoffsystem
    • Elektroinstallationen
    • Technische GalerieTechnische Galerie
  • Werkstatt
    • Motorradpremieren
    • Fehlende Elemente herstellen
    • Selbstreparatur
    • Nützliche Werkstatttipps
    • Kopien und Nachbildungen von Teilen
    • Werkstatt GalerieWerkstatt Galerie
  • GalerieGalerie
  • Forum
  • Links
    • Kommerzielle Seiten
    • Hobbyseiten
  1. Aktuelle Seite:  
  2. Home
  3. Werkstatt
  4. Fehlende Elemente herstellen
  5. Regulacja linki hamulca przedniego, w modelach NSU 201/251 OSL i 201 ZDB
Details
Kategorie: Dorabianie brakujących elementów
Skrzydlaty Von Skrzydlaty
Skrzydlaty
25.Juli
Hauptkategorie: Warsztat
25. Juli 2009
Zuletzt aktualisiert: 03. Januar 2017
Zugriffe: 3475

Regulacja linki hamulca przedniego, w modelach NSU 201/251 OSL i 201 ZDB

regulacja-hamulca_m
Widok regulacji
hamulca w zespole
motocykla

Kolejnym przykładem dbałości o szczegóły w konstrukcji drobnych detali motocykli NSU, jest prosty element, w postaci regulacji pancerza linki hamulca przedniego.

Jest to dosyć charakterystycznie wykonany element, którego w tej formie nie widziałem w innych motocyklach. (Jeżeli jest inaczej, proszę o informacje).

Podobnie, jak w wielu opisanych w tym dziale przypadkach, tak i tym razem nie miałem szczęścia cieszyć się oryginalną regulacją. Jednak dzięki uprzejmości kolegi Radka, w którego motocyklu, mimo przebywania przez 50 lat na Ukrainie, ta rzecz się zachowała, mogłem mieć w ręce oryginalną "śrubę". Skorzystałem wiec i sporządziłem, niezbędne do wykonania repliki, rysunki.


Wymiary poszczególnych elementów regulacji


Wizualizacja komputerowa

regulacja-replika_m
Gotowa replika

Na podstawie sporządzonych rysunków, zaprzyjaźniony tokarz, zrobił już z tego, co trzeba. Tak powstała widoczna na zdjęciu replika. I tak, stałem się posiadaczem, drobiazgu, który przybliżył mój pojazd, do upragnionego stanu kompletności. Czego i wam życzę, dzieląc się podanymi powyżej informacjami.

 

Oryginalnie, niepohamowany w regulacji !!!skrzydlaty_logo

Skrzydlaty
Skrzydlaty
Vorheriger Beitrag: Uszczelnienie obudowy napędu licznika - modele: 201-501 OSL, 351 OT, 201 ZDB Zurück Nächster Beitrag: Przednia śruba zbiornika, w motocyklach NSU 201/251 OSL z aluminiową głowicą Weiter
  1. Aktuelle Seite:  
  2. Home
  3. Werkstatt
  4. Fehlende Elemente herstellen
  5. Regulacja linki hamulca przedniego, w modelach NSU 201/251 OSL i 201 ZDB
Copyright © 2025 NSU-Riders. Alle Rechte vorbehalten.
Joomla! ist freie, unter der GNU/GPL-Lizenz veröffentlichte Software.