NSU-Riders NSU-Riders
  • Home
  • Marka
  • Modele
    • Pierwsze modele (1901-1918)
    • Modele przedwojenne i wojenne (1918-1945)
      • Motosulm
      • Quick / Pony 100
      • 175/201/251 Z
      • 201 ZD Pony Block
      • 201 OSL seria II
      • 201/251 OS/OSL 351 OT
      • 351/501 OS/OSL 351 OS WH
    • Modele powojenne (1945-1966)
      • Quick
      • Fox / Superfox
      • Lux / Superlux 201 ZB
      • 251 OSB Max
      • 351 / 501 OS-T Konsul
  • Imprezy
    • Zloty i rajdy motocykli zabytkowych
    • Targi, wystawy, bazary
    • Galeria imprezowaGaleria imprezowa
  • Technika
    • Silnik
    • Nadwozie
    • Ustawienia, regulacje
    • Układ paliwowy
    • Instalacje elektryczne
    • Galeria technicznaGaleria techniczna
  • Warsztat
    • Dorabianie brakujących elementów
    • Samodzielne naprawy
    • Przydatne informacje warsztatowe
    • Kopie i repliki części
    • Galeria warsztatowaGaleria warsztatowa
  • GaleriaGaleria
    • Galeria (stara)Galeria (stara)
    • Galeria (Phoca - testowa)Galeria (Phoca - testowa)
  • Forum
  • Linki
    • Strony komercyjne
      • Gaźniki - części i regeneracja
    • Strony hobbystyczne
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Home
  3. Modele

Modele NSU

 Informacje o poszczególnych modelach motocykli NSU - opisy, dane techniczne, lata produkcji.

Filtry
Tytuł Data publikacji Autor Odsłony
201/251 OS/OSL oraz 351 OT 08 lipiec 2009 Autor: Skrzydlaty Odsłon: 24301
Quick i Pony 16 lipiec 2009 Autor: Pepe Odsłon: 18688
201 ZD PONY-BLOCK / ZDB 16 lipiec 2009 Autor: Pepe Odsłon: 16969
351/501 OS/OSL, 351 OS WH 15 lipiec 2009 Autor: Spiker Odsłon: 13959
251 OSB Max 16 lipiec 2009 Autor: TaTy Odsłon: 12996
125 ZDB 16 lipiec 2009 Autor: TaTy Odsłon: 12336
NSU 351/501 OS-T Konsul I i Konsul II 01 marzec 2011 Autor: TaTy Odsłon: 11839
Modele 175/201/251 Z 15 lipiec 2009 Autor: Pepe Odsłon: 10812
NSU Fox / Superfox 31 grudzień 2010 Autor: TaTy Odsłon: 10707
Motosulm 19 lipiec 2009 Autor: Pepe Odsłon: 10704
  • 1
  • 2

Strona 1 z 2

Podkategorie

Modele przedwojenne i wojenne (1918-1945) 9

Zestawienie modeli (1918-1945):

Typ Silnik Poj. cm ³ Moc max. w KM Obr./min Lata produkcji
NSU 4 HP 2-cylindry, 4-takt 498 6,5 - 1919 - 1922
NSU 8 HP 2-cylindry, 4-takt 996 12 - 1921 - 1927
NSU 502 T/TS 2-cylindry, 4-takt 498 10 - 1924 - 1926
NSU 251 R 1-cylinder, 4-takt 249 6 - 1924 - 1928
NSU 251 S 1-cylinder, 4-takt 247 10 4 400 1927 - 1929
NSU 251 T/TS 1-cylinder, 4-takt 249 6 - 1928 - 1933
NSU 501 S 1-cylinder, 4-takt 494 16 4 400 1928 - 1930
NSU 201 R/T 1-cylinder, 4-takt 199 4,5 - 1928 - 1930
NSU 301 T 1-cylinder, 4-takt 298 7 - 1929 - 1930
NSU 351 TS 1-cylinder, 4-takt 346 8 - 1930 - 1932
NSU-D 175 Z/ZD 1-cylinder, 2-takt 173 4,5 (ZD: 5,5) 4 000 1930 - 1933
NSU-D 201 Z 1-cylinder, 2-takt 198 5 4 000 1930 - 1932
NSU-D 251 Z 1-cylinder, 2-takt 245 6 4 000 1930 - 1933
NSU-D 501 TS 1-cylinder, 4-takt 494 12,5 4 250 1930 - 1936
NSU-D 601 TS 1-cylinder, 4-takt 592 14 (począwszy od 1936: 16) 4 350 1930 - 1939
NSU-D Motosulm 1-cylinder, 2-takt 63 1,25 4 000 1931 - 1935
NSU 501 SS 1-cylinder, 4-takt 494 30 5 800 1935 - 1937
NSU 600 SS 1-cylinder, 4-takt 597 33,5 (począwszy od 1937: 43,3) 5 500 1935 - 1938
NSU-D 201 OSL 1-cylinder, 4-takt 198 8,5 5 000 1933 - 1939
NSU-D 251 OSL 1-cylinder, 4-takt 242 10,5 5 070 1933 - 1940
NSU-D 201 ZD Pony/ZDB 1-cylinder, 2-takt 198 6,5 (począwszy od 1938: 7) 4 000 1934 - 1940
NSU-D 351 OSL 1-cylinder, 4-takt 346 18 5 020 1934 - 1940
NSU-D 501 OSL 1-cylinder, 4-takt 494 22 5 150 1935 - 1939
NSU-D Quick 1-cylinder, 2-takt 98 3 4 900 1936 - 1940
NSU-D 351 OT 1-cylinder, 4-takt 331 12,5 4 000 1936 - 1939
NSU 601 OSL 1-cylinder, 4-takt 562 24 4 950 1937 - 1939
NSU 125 ZDB 1-cylinder, 2-takt 123 4 4 500 1941
NSU Kettenkrad HK-101 4-cylindry, 4-takt 1 478 36 3 400 1941 - 1944

Opracował: Tadeusz "TaTy"

Modele powojenne (1945-1966) 4

Zestawienie modeli powojennych (1945-1966):

Typ Silnik Poj. cm ³ Moc maks. Obr./min. Lata produkcji
NSU Quick 1-cylinder, 2-takt 97 3 4 750 1945 - 1953
NSU 125 ZDB 1-cylinder, 2-takt 123 5 4 600 1947 - 1951
NSU Fox 1-cylinder, 4-takt 98 5,2 6 500 1949 - 1954
NSU Fox 1-cylinder, 2-takt 123 5,4 5 300 1951 - 1954
NSU Lambretta 1-cylinder, 2-takt 123 (począwszy od 1954: 146) 4,5 (począwszy od 1954: 6,2) 4 500 (5 200) 1950 - 1956
NSU Konsul I 351 OST 1-cylinder, 4-takt 346 18 5 500 1951 - 1953
NSU Konsul I 501 OST 1-cylinder, 4-takt 494 22 5 000 1951 - 1954
NSU Lux / Superlux 1-cylinder, 2-takt 198 8,6 (Superlux: 11) 5 250 1951 - 1956
NSU Max / Supermax 1-cylinder, 4-takt 247 17 (Supermax: 18) 6 500 1951 - 1963
NSU Quickly N/S/L/T/TT/F 1-cylinder, 2-takt 49 1,4 (począwszy od 1959: 1,7) 4 600 1953 - 1963
NSU Superfox 1-cylinder, 4-takt 123 8,8 6 500 1955 - 1958
NSU Delfin I + III (350 cm ³) rekord świata 2-cylindry, 4-takt 347,26 75 8 500 1951 i 1956
NSU Delfin I + III (500 cm ³) rekord świata 2-cylindry, 4-takt 498,74 110 8 500 1951 i 1956
NSU Baumm II (125 cm ³) rekord świata 1-cylinder, 4-takt 124,95 20 11 000 1955 - 1956
NSU Baumm IV (250 cm ³) rekord świata 2-cylindry, 4-takt 498,74 42 11 000 1955 - 1956
NSU Great D/V/III/IIIK 1-cylinder, 4-takt 146 (Great V: 175) 6,2 (great V: 9,5) 5 200 1956 - 1964
NSU Maxi 1-cylinder, 4-takt 174 12,5 6 500 1957 - 1964

Opracował: Tadeusz "TaTy"

  1. Jesteś tutaj:  
  2. Home
  3. Modele
Copyright © 2025 NSU-Riders. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.