NSU-Riders NSU-Riders
  • Home
  • Marka
  • Modele
    • Pierwsze modele (1901-1918)
    • Modele przedwojenne i wojenne (1918-1945)
      • Motosulm
      • Quick / Pony 100
      • 175/201/251 Z
      • 201 ZD Pony Block
      • 201 OSL seria II
      • 201/251 OS/OSL 351 OT
      • 351/501 OS/OSL 351 OS WH
    • Modele powojenne (1945-1966)
      • Quick
      • Fox / Superfox
      • Lux / Superlux 201 ZB
      • 251 OSB Max
      • 351 / 501 OS-T Konsul
  • Imprezy
    • Zloty i rajdy motocykli zabytkowych
    • Targi, wystawy, bazary
    • Galeria imprezowaGaleria imprezowa
  • Technika
    • Silnik
    • Nadwozie
    • Ustawienia, regulacje
    • Układ paliwowy
    • Instalacje elektryczne
    • Galeria technicznaGaleria techniczna
  • Warsztat
    • Dorabianie brakujących elementów
    • Samodzielne naprawy
    • Przydatne informacje warsztatowe
    • Kopie i repliki części
    • Galeria warsztatowaGaleria warsztatowa
  • GaleriaGaleria
    • Galeria (stara)Galeria (stara)
    • Galeria (Phoca - testowa)Galeria (Phoca - testowa)
  • Forum
  • Linki
    • Strony komercyjne
      • Gaźniki - części i regeneracja
    • Strony hobbystyczne
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Home
  3. NEWS
  4. Motocyklista - Magazyn Motocykli Klasycznych
Szczegóły
Kategoria: News
Spiker Przez Spiker
Spiker
12.Gru
12 grudzień 2018
Poprawiono: 05 kwiecień 2024
Odsłon: 2722

Motocyklista - Magazyn Motocykli Klasycznych

motocyklistaNie sposób nie odnotować pojawienia się na polskim rynku wydawniczym nowego czasopisma "Motocyklista - Magazyn Motocykli Klasycznych". Do dostania w Empiku i Kolporterze. Pierwszy numer miesięcznika pojawił się w listopadzie 2018 roku, a obecnie jest do dostania drugi, grudniowy numer. Cena pierwszego numeru to 11 złotych za 68 stron, ale niestety drugiego już 13,60 zł za 62 strony, zobaczymy jaka polityka cenowa zostanie przyjęta w kolejnych numerach.

Nie jest to oczywiście pierwszy periodyk poświęcony motocyklom klasycznym i zabytkowym, ale chyba pierwszy na kredowym papierze, w profesjonalnej szacie graficznej i w tak szerokiej dystrybucji. Dotychczasowe dwa numery są naprawdę interesujące i miejmy nadzieję, że ten wysoki poziom zostanie utrzymany a tytuł przetrwa i zagości na naszym rynku na długie lata. Jest z pewnościa spora grupa potencjalnych czytelników zawiedzionych coraz większym nastawieniem na samochody w "Automobiliscie" czy też na wspólczesne motocykle w "Świecie Motocykli" i nie dostępnością poza prenumeratą skądinąd bardzo dobrego merytorycznie "MMH". Mamy nadzieję, że tematyka związana z marką NSU także zagości na łamach "Motocyklisty" -  i jeśli tak się stanie nie omieszkamy o tym wspomnieć na naszym forum, w dziale "Media o NSU".

Niestety strona internetowa czasopisma jest jeszcze w fazie budowy. Mnie osobiście zainteresowała lokalizacja redakcji - Tarnobrzeg, a więc podkarpackie, nie znane dotąd z podobnych inicjatyw.

Twórcom nowego periodyku życzymy powodzenia!

 

Aktualizacja (kwiecień 2024): Niestety wszystko wskazuje na to, że ostatni numer tego wspaniałego czasopisma ukazał się w lipcu 2022 roku. Nie znam i nie dociekam przyczyn porażki tego ambitnego przedsięwzięcia, ale trudno się nie domyślać, że to zaperwne powody finansowe. Twórca i redaktor naczelny nadal działa w mediach motocyklowych, tym razem w internecie m.in. na kanale MMMK-tv. Historię i przyczyny upadku czasopisma naswietla nieco ten filmik.

Dzięujemy za te cztery lata Jacku!

Spiker
Spiker
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Home
  3. NEWS
  4. Motocyklista - Magazyn Motocykli Klasycznych
Copyright © 2025 NSU-Riders. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.