NSU-Riders NSU-Riders
  • Startseite
  • Marke
  • Modelle
    • Erste Modelle (1901-1918)
    • Vorkriegs- und Kriegsmodelle (1918-1945)
      • Motosulm
      • Quick / Pony 100
      • 175/201/251 Z
      • 201 ZD PONY-BLOCK / ZDB
      • 201 OSL serie II
      • 201/251 OS/OSL und 351 OT
      • 351/501 OS/OSL, 351 OS WH
    • Nachkriegsmodelle (1945-1966)
      • Fox / Superfox
      • Quick
      • Lux / Superlux 201 ZB
      • 251 OSB Max
      • 351/501 OS-T Konsul
  • Ereignisse
    • Treffen und Rallyes historischer Motorräder
    • Messen, Ausstellungen, Austausch
    • Ereignisse GalerieEreignisse Galerie
  • Technik
    • Motor
    • Körper
    • Einstellungen, Anpassungen
    • Kraftstoffsystem
    • Elektroinstallationen
    • Technische GalerieTechnische Galerie
  • Werkstatt
    • Motorradpremieren
    • Fehlende Elemente herstellen
    • Selbstreparatur
    • Nützliche Werkstatttipps
    • Kopien und Nachbildungen von Teilen
    • Werkstatt GalerieWerkstatt Galerie
  • GalerieGalerie
  • Forum
  • Links
    • Kommerzielle Seiten
    • Hobbyseiten
  1. Aktuelle Seite:  
  2. Home
Details
Kategorie: O stronie
Admin Von Admin
Admin
03.Apr.
03. April 2013
Zuletzt aktualisiert: 24. April 2023
Zugriffe: 2537

Informacja o plikach cookies

25 marca 2013 r. weszła w życie nowelizacja ustawy Prawo Telekomunikacyjne w zakresie dotyczącym możliwości instalowania plików cookies oraz innego oprogramowania w urządzeniach abonentów oraz użytkowników końcowych. Zmiana ustawy wynika z uwzględnienia art. 5 ust. 3 Dyrektywy 2002/58/WE (Dyrektywa o prywatności i łączności elektronicznej).

W związku z powyższym nasza strona pyta wszystkich użytkowników o zgodę na przechowywanie i stosowanie cookies (wyskakujące okienko z odpowiednią informacją i klawiszem akceptacji warunków naszej polityki w tym zakresie). Przyjęliśmy zasadę, że wystarczająca jest jednorazowa zgoda dlatego też po jej uzyskaniu okienko informacyjne jest automatycznie dezaktywowane dla danego użytkownika.

Strona www.nsu-riders.pl używa opcjonalnie plików cookies. Celem stosowania plików cookies przy użytkowaniu naszej strony jest jedynie ułatwienie użytkownikom procesu logowania i zapamiętanie spersonalizowanych ustawień użytkownika. Każdy użytkownik może je wykasować lub zablokować ich używanie w ustawieniach swojej przeglądarki.

Krótka informacja:
Cookies (lub inaczej „ciasteczka”), są to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane w urządzeniu końcowym użytkownika. Ciasteczka mogą zawierać rozmaite rodzaje informacji o użytkowniku witryny internetowej oraz o historii jego połączeń z danym serwerem. Są wykorzystywane do różnych celów, m.in. dzięki cookies możliwe jest tworzenie spersonalizowanych serwisów internetowych, obsługi logowania czy powszechnie znanych koszyków zakupowych w sklepach internetowych. Stanowią również kluczowy element analizy behawioralnej w związku z reklamą behawioralną, czyli tzw. OBA. Jak pokazuje dotychczasowa praktyka cookies stanowią integralną część ruchu sieciowego, w wielu przypadkach są wręcz niezbędne do jego normalnego funkcjonowania. (źródło: link)

Details
Kategorie: Identyfikacja
Spiker Von Spiker
Spiker
28.März
Hauptkategorie: FAQs
28. März 2013
Zuletzt aktualisiert: 21. Juli 2015
Zugriffe: 3767

Identyfikacja motocykla w archiwach fabrycznych

Jako posiadacze motocykli NSU mamy szczęście, że tradycje nieistniejącej już marki kontynuuje spółka Audi A.G. należąca do koncernu Volkswagen. Specjalnie wydzielona komórka Audi Tradition opiekuje się między innymi zachowanymi archiwami dotyczącymi wyprodukowanych pojazdów. Dla większości roczników, po podaniu numeru ramy (w przypadku motocykli) można więc uzyskać informacje o typie pojazdu, dokładnej dacie produkcji, numerze zamontowanego fabrycznie silnika, opcjonalnym i dodatkowym wyposażeniu, a nawet o zamawiającym. Są to szczególnie cenne informacje dla osób odbudowujących niekompletny pojazd o nieznanej historii.

Weiterlesen …

Details
Kategorie: Silnik
Spiker Von Spiker
Spiker
27.Aug.
Hauptkategorie: Technika
27. August 2012
Zuletzt aktualisiert: 01. Februar 2014
Zugriffe: 5271

Różnice głowic aluminiowych 351/501/601 OSL

reklama1_mOd początku 1938 roku fima NSU dołączyła do swojej oferty modele OSL z głowicą aluminiową (niem. "gekapselte Leicht-Metall Zylinderkopf"). Wyjątkiem był najmniejszy model 201 OSL który do końca produkcji zachował głowicę żeliwną. Pojawił się także nowy model 601 OSL, który nie miał wcześniej odmiany z głowicą żeliwną.

Nowa konstrukcja głowicy zapewniała szczelne zakrycie wszystkich elementów ruchomych układu rozrządu, zwiększając tym samym ich trwałość oraz poprawiała chłodzenie. Dodatkowo dla ułatwienia czynności serwisowych zastosowano regulację luzu zaworowego za poprzez obrót mimośrodowych osi ze skalami wyprowadzonymi na zwenątrz. Gniazda i prowadnice zaworowe wykonano z odpowiedniego brązu, dzięki czemu nie ma problemu ze stosowaniem dzisiejszej benzyny bezołowiowej. Co ciekawe zrezygnowano z ciśnieniowego smarowania dźwigienek zaworowych ufając w wystarczające działanie mgły olejowej przedostającej się do głowicy osłoną lasek popychaczy. Czas pokazał, że rozwiązanie to sprawdziło się znakomicie - po 70-ciu latach w większości znanych mi przypadków łożyskowanie osi dźwigienek zaworowych nie wykazuje objawów zużycia.

Tak jak starszych w głowicach żeliwnych "małe OSL" czyli 251 OSL i 351 OT zachowały pojedynczy wylot spalin a "duże OSL" czyli 351/501/601 OSL podwójny. Dzięki temu jest możliwe szybkie przypisanie głowicy do jednej z tych tych grup. Problem zaczyna się przy identyfikacji głowic pochodzących od bliźniaczych modeli i w tym ma pomóc niniejszy artykuł.

Weiterlesen …

  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
Mehr laden...

Anmeldung

Anzeigen
  • Benutzername vergessen?
  • Passwort vergessen?

Suchen

Wer ist online

Aktuell sind 488 Gäste und keine Mitglieder online

Sonstiges

  • Administrationspanel
  • Mailingliste
  • über die Website
  • Registrierung neuer Benutzer
  • FAQ
  • NACHRICHT

Sprachumschaltung

Sprache auswählen

Die Mehrsprachigkeit der Seite wird entwickelt und getestet. Vollständige Version vorerst nur für PL-Sprache.

  • Deutsch (Deutschland)
  • Polski (PL)
  • English (UK)

Empfohlene Treffen

Kostenlose Werbung für ausgewählte Events rund um Oldtimer-Motorräder
  1. Aktuelle Seite:  
  2. Home
Copyright © 2025 NSU-Riders. Alle Rechte vorbehalten.
Joomla! ist freie, unter der GNU/GPL-Lizenz veröffentlichte Software.